Saturday 5 April 2014

02.04.2014

Matthew Ward - 2. travnja 2014


S pozdravima punih ljubavi od svih duša na ovoj stanici, ovdje Matthew. Kao i u zadnjoj poruci, prvo ću govoriti u svoje ime o toj poruci. Objašnjavajući zašto je prenesena poslije dosta vremena nakon što je zrakoplov nestao, možda sam dobio dojam da sam ja sam tražio da vam Ashtar kaže o tome, a to nije slučaj - to su tražile sve duše ovdje, gdje samo visoke vibracije istine mogu biti registrirane i telepatski poslane.

Kako bismo željeli da obitelji pune bola mogu znati da su njihovi voljeni živi i zdravi u svijetu sličnom vašem na neki način, puno boljem u drugim stvarima! Ako znate bilo koga od tih ožalošćenih ljudi, podijelite ono što je Ashtar rekao o svemu što je učinjeno kako bi im ugodan i udoban život u tom svijetu mogao dati mjere udobnosti. S tim ne bi prestalo žaljenje zbog gubitka, ali bi s tim završila slutnja kako njihove drage osobe umiru u ledenim vodama i nagađanja da su posada ili neki od putnika oteli zrakoplov. 

Što se tiče njihovih činjeničnih nalaza, neke informacije iz izvora izvan planeta znatno se razlikuju od Ashtarovog, uključujući i poruku koja se odnosi na njega a koju je nekoliko čitatelja poslalo mojoj majci. Suština njihovih pitanja je: Kako da možemo vjerovati Ashtaru? Moja majka ga je zamolila da odgovori, a na njegov zahtjev, mi uključujemo ono što joj je on rekao:

     Suzy, nije tvoja dužnost da "izmiriš" dvije verzije, kao što su te neki pojedinci molili da to učiniš. Informacija koju sam ja dao vi ste ju jasno dobili što se dogodilo - to su činjenice iz našeg prvog trenutka spašavanja kroz ono što je učinjeno za dobrodošlicu ljudi iz zrakoplova i osiguranja svih njihovih potreba u tom svijetu. Ja ne želim omalovažavati primatelja te druge poruke, ali ona NIJE od mene. Jasno mi je da on vjeruje da je bila, ali neki drugi izvor je dao tu lažnu tvrdnju i to pripisao meni. To je vrijeme kada istine izlaze van i ono što sam ti rekao je istina.

Ashtar je s nama razgovarao o drugim reakcijama na tu informaciju, također, i znamo da pisci nisu sami u razmišljanju o aspektima spašavanja i preseljenja. Mi imamo ista saznanja kao i on i možemo odgovoriti na sva postavljena pitanja; međutim, on želi odgovoriti na dva pitanja i zamolio je moju majku da napiše prvo, a mi smo sretni da se povinujemo njegovom zahtjevu da mi odgovorimo na ostalo.

Ugovori duša ljudi iz zrakoplova ne uključuju preseljenja na drugi svijet kao što je Ashtar rekao, zašto je on odlučio da odobri nekim njegovim timovima da "istupe" i to naprave?

Ashtar je rekao: "Niti jedan ugovor duša posade i putnika nije uključivao takvu avanturu, niti je uključivao smrt u tom trenutku." Kako je to uopće moguće? Kako netko može doživjeti nešto što nije u ugovoru? A to nije malo odstupanje nego veliko, ogromno odstupanje od ugovora duše. Ne samo za jednu osobu, nego za 239 ljudi. Također remeti ugovore drugih ljudi s kojima oni imaju ugovore (njihova rodbina). Isto tako, zašto nisu prvenstveno vodiči duša intervenirali, spriječivši da se ovaj događaj dogodi, ako to nije bio ugovor duše? Smatram da je ovo vrlo uznemirujuće, jer to podrazumijeva da je univerzalni zakon ovdje prekršen.

     Ovdje Ashtar. U mojoj prvoj poruci govorio sam o onome što sam mislio da je najinteresantnije i najvažnije za vas - o detaljima akcije spašavanja i gostoljubivom prihvatu i smještaju pruženom ljudima iz zrakoplova. Sada vidim da sam mogao dati i druge informacije, i pozdravljam ovu priliku da dopunim ono što sam prije rekao.

     Prvo, u odnosu na moju izjavu "U ovakvim slučajevima, mi smo ovlašteni da se uključimo", nisam učestvovao u odobravanju takve odluke. Nikada nije bilo koji vanzemaljac povlašten da odluči što učiniti u nekoj hitnoj situaciji kada intervencija može spasiti život stanovnika Zemlje ili bilo kojeg drugog planeta. Uvijek u takvim situacijama, originalni ili dopunjeni ugovor duše upravlja onim što je učinjeno, jer samo duša zna koje iskustvo će doprinijeti njegovoj evoluciji.

     Kad ugovor duše ne uključuje smrt u smrtonosnim situacijama kao što je ova, on se prekida da bi se moglo dati odobrenje za spašavanje života osobe. Ako netko u takvoj situaciji ima ugovor koji uključuje smrt tada i duša želi da nastavi fizički život, ona podnosi peticiju za izmjenu te odredbe. O peticiji se raspravlja na razini duše sa svim starješinama uključenim u ugovoru prije rođenja za dodijeljeni život. Ako se bilo tko od njih ne slaže s promjenama ugovora kako peticija duše želi - na toj razini, sve 
se radi na temelju ljubavi - mi nikad čak ni ne znamo ništa o tome. Kad postoji jednoglasan dogovor, odluka se prenosi na posebnoj frekvenciji u centralni univerzalni biro, koji obavješćuje posadu čija letjelica ima sposobnost za pomoć koja je najbliža području u kom postoji opasnost, i oni odmah djeluju. Svi ti postupci događaju se unutar sekundi u vašem konceptu vremena.

     Vrlo je rijetko da niti jedno spašavanje i preseljenje niti smrt u vremenu je dio bilo kog ugovora kada je tako veliki broj pojedinaca u istoj situaciji bilo gdje u ovom svemiru, ali to je slučaj ljudi u malezijskom zrakoplovu.

Kada su se razvili problemi zrakoplova poput domina koji padaju i brišu sve sustave potrebne da bi zrakoplov bio pod kontrolom, posada i putnici su znali da su njihove šanse za preživljavanje bile nikakve. Na razini duše znali su da imaju izbor: smrt ako se zrakoplov sruši - i to bi se dogodilo da nije bilo intervencije - ili život na drugom planetu. Na toj razini jednoglasni izbor bio je život, postupci za izmjenu ugovora su uslijedili u skladu s tim, i sve starješine su se s tim složile. Ta informacija je poslana u biro i odobrenje da se poduzme spašavanje dano je posadi letjelica čija se letjelice mogu s tim nositi. Da je netko iz tog zrakoplova bio izabran na razini duše da umre umjesto da ode na drugi planet, nekim prirodnim slučajem, do smrti bi došlo na licu mjesta i osoba bi prešla u Nirvanu.

     Ja ne znam da li  "vodiči duša... sprječavajući da se ovaj događaj dogodi" znači sprječavanje problema zrakoplova ili rukovođenje spašavanjem i preseljenjem. Ništa što bi bilo koje fizičko biće moglo učiniti ne bi spriječilo prethodno i sve ono što su svi u zrakoplovu izabrali kasnije. Ništa što je učinjeno za njih nije bilo kršenje bilo kog univerzalnog zakona - naprotiv, to je bilo poštivanje univerzalnog zakona da odluke na razini duše imaju prednost nad bilo kojem i svim drugim razlozima.

     Matthew, nadam se da ovo raspršuje sumnje o tome zašto smo mi "uskočili", i ja ti se zahvaljujem na odgovorima na sva druga pitanja.

Hvala ti, Ashtar. Prije govora za sve duše ovdje, ja ću odgovoriti na pitanja čitatelja o tome kako sam mogao, iz moje stanice u bezvremenom kontinuumu, odrediti koliko linearnog vremena je prošlo između nestanka zrakoplova i pitanja moje majke o tome. Njezino pitanje je uključivalo "prije tri dana", ali čak i da nije, vrijeme je bilo u njezinim mislima i to bi bio izvor moje svijesti.

Slijedeća pitanja su odabrana, jer će odgovori dati najviše uvida u ovaj incident i, u nekim slučajevima, može se primijeniti na druge situacije, također.

Ashtar je rekao da niti umiranje, niti prevoženje na drugi planet, nije bilo u ugovorima duše putnika. Ja sam bio pod dojmom da se NIŠTA ne može dogoditi što nije bilo u našim ugovorima duše. Ako je to bilo tako, život u vašem svijetu može biti idealan umjesto karmičkog vrtuljka. Ugovori su napravljeni prije rođenja i zaboravljeni ubrzo nakon rođenja - to su odluke slobodne volje svjesno napravljene tijekom cijelog života koje dovode do događaja koji se mogu razlikovati za 180 stupnjeva od onoga što je u ugovoru duše. 

Zašto nisu ljudi iz zrakoplova prebačeni na svemirske letjelice i vraćeni natrag na Zemlju? Prebacivanje u prorijeđenom zraku na visini "disanja" nije moglo jamčiti preživljavanje svih u zrakoplovu. Jednako važno, tlačni sustav zrakoplova zahtijeva specijalne aparate za disanje za tijela niže gustoće od onih od posade, a zrakoplov nije bio opremljen s dovoljnim brojem aparata za sve na zrakoplovu. Posade na vašem nebu koriste svoju tehnologiju na mnogo načina koje smo spomenuli u brojnim porukama; slučaju da su ovlašteni da spašavaju ljude u teškim okolnostima, ali to nije primarna svrha njihove prisutnosti. A, kako je Ashtar spomenuo, potreba da se smjesti toliko ljudi u istoj izvanrednoj situaciji, u ovom slučaju 239 - je prava rijetkost.

Naravno, drago mi je da su ljudi iz malezijskog zrakoplova sigurni, ali ne razumijem zašto im je dana takva izvanredna pomoć a mnogi drugi su ostavljeni da poginu u padovima zrakoplova. Je li to zato što su izabrali u svojim ugovorima duše da umru na taj način? Ugovori imaju stupanj fleksibilnosti kao u ovom slučaju, ili izvoru, da izaberu iskušenje, uključujući smrt. Kad osobe umiru u zrakoplovnoj nesreći, to je zato što su završili svoje izbore životne dugovječnosti i smrt dolazi iznenada u nekoj "nesreći". Međutim, to bi se moglo dogoditi približno u isto vrijeme zbog različitih sredstava kao što su automobilske nesreće ili smrtonosne ozljede u padu ili zatrpani u lavini - jedan od onih koji bi također ispunili odredbu ugovora da život završi iznenadno i "slučajno". To je zbog izbora iz ugovora da neke osobe umru u istoj nesreći koju drugi prežive.

Molim vas da kažete Matthewu da zamoli Ashtara da stavi neke dijelove zrakoplova gdje će se naći, tako da tugujuće obitelji mogu s tim završiti. Ashtar zna jednako kao i mi suosjećanje koje podupire ovaj zahtjev, ali bića od svjetlosti pomažu samo u istini u bilo kojem predmetu.

Zašto vanzemaljci nisu koristili svoju tehnologiju visoke razine da poprave zrakoplov dok je bio u zraku, umjesto da ih odvedu na neki drugi planet? Tehnologija na njihovim letjelicama doista je napredna, čak i izvan prikazivanja vaše znanstvene fantastike, ali nije dizajnirana da popravlja neispravne sustave vaših zrakoplova. Jedna prikladna analogija mogla bi biti vaš mobitel koji ima sposobnost da popravi probušenu gumu.
           
Pitao sam se,  jesu li ljudi iz zrakoplova imali bilo kakvo sjećanje na svoje živote na Zemlji kad su prebačeni na drugi planet? Da, jesu. Ništa što su doživjeli tijekom njihova života na Zemlji nikad više se ne zaboravlja, kao da oni još uvijek tamo žive. Život u njihovim novim svjetovima ima razlika, naravno, ali one se mogu povezati s razlikama u bilo kojem životu na Zemlji kada dođe do velikih promjena.

Može li Ashtar dati ime galaksije i planeta na koji su ti ljudi bili preneseni? Andalusa je u vašoj galaksiji mliječni put, najbliži planet vašem sunčevom sustavu koji je sličan Zemlji na način koji on spominje u svojoj prvoj poruci.

Zašto nisu ljudi iz zrakoplova odvedeni u Šuplju (unutarnju) Zemlju kako bi se mogli vratiti na površinu i ponovno se spojili sa svojim obiteljima? Stanovnici unutarnje Zemlje koji manifestiraju gradove i sve životne uvjete u višim vibracijskim razinama da bi površinski stanovnici mogli ući a njihova tijela da ostanu sposobna za život. Ako stanovnici Unutarnje Zemlje žele izaći na površinu, oni promijene svoju vibracijsku usklađenost; tijela površinskih stanovnika nemaju te sposobnosti jer, uz nekoliko iznimaka, vaša populacija nije dostigla tu razinu svijesti i duhovne svijesti.

Jesu li ljudi iz zrakoplova mogli biti dematerijalizirani, a kasnije ponovno materijalizirani negdje sigurno na Zemlji? Ne. Dok je taj proces ne sprovede - i mnogo češće nego što mnogi mogu pomisliti - u spašavanju pojedinaca njihovi anđeli čuvari, koji su duše vibrirajućeg svjetla i ponekad moraju pozvati dodatnu anđeosku pomoć, to je znatno drugačija situacija od situacije kada su ljudi spašeni od strane fizičkih bića.

Ashtar je rekao da su oni prebacili zrakoplov u višu dimenziju. Da li to znači da su ti ljudi iz zrakoplova Let 370 uzašli u višu dimenziju, recimo možda 5D? "Dimenzije u Ashtarovoj poruci odnose se na lokaciju - to jest, na dimenziju izvan zemljinih ruta leta - a ne status svjesne i fizičke evolucije koji donosi osobno uzašašće. Međutim, duše iz tog zrakoplova pomaknule su se naprijed u tom pogledu, jer one su bez straha izabrale iskusiti život u nepoznatom novom svijetu. 

Zašto nije zrakoplov stavljen na Mjesec i donesene živežne namirnice sve dok ljudi ne bi bili dovedeni natrag ovamo? Stavljanje na mjesec nije bila opcija. Čak i ako bi zrakoplov mogao biti spušten neoštećen u uvjetima koji tamo vladaju, njegovo ozbiljno ugroženo stanje nije moglo osigurati njegov strukturni integritet za bilo koje vrijeme, a ljudi u njemu ne bi mogli preživjeti u mjesečevoj atmosferi. Čak i ako bi zrakoplov ostao netaknut, kisik ne bi mogao trajati sve do prijevoza natrag na Zemlju koji bi mogao biti osiguran.

Ashtar je rekao da su drugi bili spašeni i odvedeni na planet. Tko su oni i zašto su oni morali biti spašeni? Spašavanja su odobrena za pojedince u malim zrakoplovima ili brodovima u području koje vi zovete Bermudski trokut kada snažne sile tog energetskog vrtloga isključe njihove kontrolne sustave na vozilima. Iz istog razloga, spašavanja su se dogodila na nekoliko drugih energetskih vrtloga na Zemlji koji su tako snažni. Astronauti u Challengeru bili su spašeni iz Space shuttlea prije nego je eksplodirao - jer oni su bili opremljeni "svemirskim odijelima", i bio je moguć prijenos prorijeđenim zrakom. Percepcija u vašem svijetu je da nitko nije preživio eksploziju, dakle na svjesnoj i duhovnoj razini, posada Shuttlea odlučila je otići na taj planet i proživjeti svoje razne odredbe ugovora u pogledu životnog vijeka.

Kakav je to planet? Je li to 4D ili 5D planet i kako je moguće da se ti ljudi uspnu iz 3D i žive na višoj razini kada svi mi ostali svjetloradnici moramo trpjeti i čekati, čekati i čekati još malo? Planet je blizu kraja visokog četvrtog denziteta po položaju; a u duhovnom i svjesnom razvitku, mnogi njegovi stanovnici su u rasponu od visokog trećeg denziteta do visokog četvrtog, s malim brojem u petom pa čak i manje njih u šestom - svi iz malejziskog zrakoplova su unutar tog raspona. Svjetloradnici su izabrali biti tamo gdje, ne samo da doprinesu svjetlu na Zemlji i civilizaciji, nego je to status razvitka njihove duše. Molim vas da ne mislite u smislu trpljenja i čekanja, nego prije na pozitivni način, kao što je razmišljanje o dobroti koju ste donijeli u živote drugih i što su oni doprinijeli vašim.

Mi uvijek slušamo da je Izvor u svim stvarima svugdje, da ne postoji mjesto gdje On nije i da On ima potpunu kontrolu nad svim. On radi čuda svaki dan. Kako u tom slučaju, ako nikome u zrakoplovu nije bilo vrijeme da umre, da se on ne bi mogao "fiksirati" odmah, što god da je pošlo po zlu s zrakoplovom i morao bi sletjeti kao i inače? Kad smo pitali Boga - izvora svega što postoji u ovom svemiru - što bi vam on želio reći, On je rekao da želi to učiniti osobno.

     Ovo govori Bog, sretan sam da to učinim. Moja draga djeco - sva moja draga djeco - davno, jako davno pokrenuo sam ovaj svemir i smislio neke zakone da bi jamčili njegovo glatko funkcioniranje. Od tada ja se držim Stvoriteljevog zakona da svačija slobodna volja mora biti poštovana bez obzira kako su je odlučili koristiti - pa vidite, ja nemam "totalnu kontrolu nad svime". 

     I ja sam također povjerio posao "čuda" koja se događaju kada su potrebna. Zilioni mojih emisara  - vi ih zovete anđeli ili duhovni vodiči ili dobri vanzemaljci - rade dobar posao od toga, tako ja stojim po strani i upravljam stvarima poput održavanja nebeskih tijela u orbiti i svemir i ravnoteži. Također ja plačem s mojom djecom koja plaču, ja osjećam radost svega što je radosno, i ja vječito obasipam svaku dušu u našoj velikoj obitelji s bezuvjetnom ljubavi. Svi smo mi zajedno u ovome za vječnost, vi znate - počnimo voljeti jedni druge.

     Matthew, to govori sve.

Hvala ti, Bože.

Zašto ne staviti (zrakoplov) dole na poljoprivredno zemljište blizu odredišta u civiliziranom području s hranom i vodom (i ljudima da ih spase) pri ruci?? Na zemaljskim lokacijama u slabijim vibracijama niskog četvrtog denziteta, spašavanje zrakoplova ne može usmjeriti zrakoplov na poziciju slijetanja s apsolutnom sigurnošću da to ne bi pretrpjelo daljnje kvarove i prouzročilo ozbiljne ozljede ili smrt ljudi u avionu. Planet gdje su ljudi odvedeni je u visokom četvrtom denzitetu gdje lakše, ili jače, vibracije osiguravaju nježnije, sigurno slijetanje.

Mi svjetloradnici zadržavamo tugujuće obitelji u našim meditacijama, ali to nije dovoljno. Sjećam se poruka gdje Matthew govori o tome kako misli i osjećaji, baš kao i tjeskoba, tuga, usamljenost i tako dalje emitiraju niske vibracije. Ali što ako su moji osjećaji o stanju stvari dodatno krivi da ja znam što se dogodilo s ovim zrakoplovom i svima u njemu, a obitelji ne? Suosjećanje i briga ne moraju biti popraćeni emocijama s niskim vibracijama, a saznanje da one ne pomažu tugujućim obiteljima olakšati će vam da promijenite svoje osjećaje o onome što se dogodilo. Vizualizirajte u zlatno-bijelom svjetlu svjetinu koju vi "označavate" kao te obitelji i osjećajte sebe u tom svjetlu, također - disanje u njegovim iscjeljujućim vibracijama će obasjati vaše srce i um i rastjerati negativne osjećaje. Radost da ljudi koji su bili u zrakoplovu žive u lijepom svijetu zamijeniti će krivnju da vi to znate, a njihove obitelji ne. Mi nismo stranci spektra emocija i nudimo te sugestije, jer mi smo iskusili njihovu učinkovitost.

Znate li, da li postoji fizički ostatak aviona koji se može naći? Zrakoplov je dematerijaliziran nakon što su svi iz njega iskrcani, pa su tako bilo koje plutajuće krhotine identificirane kao dijelovi tog zrakoplova bile krive.

Matthew je rekao da vanzemaljci razgovaraju s našim svjetskim liderima. Ako govore o tome (spašavanju), ljudi će vidjeti da nam oni žele pomoći. To će ubrzati masovno spuštanje koje smo čekali. Sva bića od svjetlosti u ovom svemiru bi željela da to bude tako, ali s dobrim razlogom vaši izabrani lideri nerado žele biti iskreni - većina vašeg stanovništva bi mislila da su ludi. Zamislite kaos kad bi gomila tražila ostavke tih lidera i dan svečanosti njihovih političkih protivnika; i potencijalno divljanje na burzama, "panično" kupovanje namirnica i drugih potrepština, i pripadnike milicija koji nasilno djeluju. Sve dok vaš svijet ne bude spreman da pozdravi strance neobičnog izgleda, misterij nestanka zrakoplova biti će riješen "logično".

Ako taj planet ima svoj duhovni svijet, mogu li ljudi koji odu tamo kad umru ili možda odu u Nirvanu, biti zajedno s voljenima? Energija ljubavnih veza je ta koja povezuje duše, a okupljanje može biti u duhovnim svjetovima istih vibracijskih razina bilo gdje u svemiru. To je isto kad se ljudi sele iz Nirvane u novi fizički život na Zemlji ili drugdje - u stanju sna, oni imaju ponovne sastanke s voljenima gdje god da su oni u duhovnom ili fizičkom svijetu s kompatibilnim vibracijama.

Pitam se koju je lekciju ova zrakoplovna nesreća pružila svijetu, osim pitanja koja smo postavili u vezi s tim. Istraživanja mogućih poboljšanja i svim sustavima na konfiguraciji tog zrakoplova, sigurnosne mjere i razmišljanje osoblja posade doći će iz odgovarajućih agencija. Introspektivne lekcije doći će same od sebe. Znajući da vrijeme s osobama koje cijenite može završiti u bilo kom trenutku, zaklinjući se da ih nećete izgubiti u razmiricama ili ljudskoj duhovnosti, biti će vrijedna lekcija iz srce-ganućeg iskustva za obitelji i prijatelje ljudi za koje vjeruju da su mrtvi.

Znam kako je to izgubiti nekog iz obitelji ili bliskog prijatelja, a ja govorim s empatijom, ne neosjetljivošću na osjećaje ljudi čiji su životi najviše pogođeni nestankom zrakoplova. Ne razumijem zašto je tome posvećeno zanimanje cijelog svijeta više nego za bilo što drugo što se dogodilo od 11. rujna 2001. Svaki dan u 12 i pol godina od te tragedije, tisuće ljudi je umrlo od gladi i bolesti uzrokovanih užasnim uvjetima za život. Svi ti ljudi bili su dragocjeni svojim obiteljima, također, pa zašto se njima nije posvetilo više pažnje? Zašto svijet daje potrazi za komadima zrakoplova puno više važnosti, umjesto da radi nešto u vezi uvjeta koji uzimaju živote milijuna ljudi svake godine? Kada će biti dovoljno brige o tim bolnim i bespotrebnim umiranjima kako bi ih se spriječilo? Nadam se da ćete odgovoriti na moja pitanja, ali razumjet ću ako ne možete.

S punim srcem dijelimo osjećaje pisca, dati poštene i zadovoljavajuće odgovore na pitanja nije tako lako. Bez predrasuda kažemo, pored davanja dokaza obiteljima i završetak postupka u ovoj traumatičnoj situaciji, nezabilježena potraga za dijelovima zrakoplova je karakteristika potrebe vašeg društva da se odredi krivca, tako da mogu uslijediti tužbe, a ovdje postoji stotine osoba koje se trebaju time baviti. Preživjeli od ljudi koji svake godine umiru od gladi i bolesti uzrokovanih žalosnim uvjetima života nemaju pravnu ili medijsku propagandu, a njih je mnogo milijuna. To nije apatija, nego osjećaj nemoći da se promijeni takva masivna situacija korijen je njezinog nastavljanja. 

Postupno se taj pogled mijenja. Tisuće ljudi je posvetilo svoje živote za ublažavanje strašnih uvjeta na licu mjesta, drugi su mnogo glasnije progovorili o nesreći mnogih tih milijuna, mnogi doniraju novac za financiranje napora onih koji se brinu za medicinsku skrb, čistu vodu, hranu i osnovni smještaj. Takav težak zadatak koji se ne može se brzo obaviti nudi dvostruku mogućnost: Duše u tim očajnim situacijama doživljavaju ono što su izabrale da završe karmičke lekcije trećeg denziteta i evoluiraju duhovno i svjesno, a vaše društvo može se okupiti kao JEDAN da uzdigne živote onih koji pate.

Vaša postojanost u svjetlu je podražavajući potez prema tom skupu, a svjetlo usmjereno na Zemlju iz drugih civilizacija pomaže vašim naporima da transformirate vaš svijet. Razmislite o širokim promjenama koje ste postigli u posljednjih nekoliko godina! Promjene dolaze mnogo sporije u nekim područjima nego u drugim, a podizanje života mnogih milijuna - milijardi - je najveći od svih pothvata. No, to će biti učinjeno, jer svjetloradnici na Zemlji i bezbroj drugih koji pomažu od izvan planeta neće prestati dok sve duše u vašem svijetu ne budu dijelile obilje Božjih darova.

                                _____________________________



Ljubav i mir

Suzanne Ward

www.matthewbooks.com 


Preveo: Fredi

No comments:

Post a Comment


PRG







Instructions HERE




INVOC


Za titlove kliknite na kvadratić u desnom donjem uglu video okvira.

INVOKACIJA

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

13:02:2014 –24:00h ZAGREB, CROATIA

http://24timezones.com/

THE DAY OF CONTACT (Croatian)

Let just make us, common people,hear. All who want that killing stops, all who want never to see

Let just make us, common people,hear. All who want that killing stops,  all who want never to see
Please Sign the Petition NOW: Stopping with all military and warring actions

2012