Saturday 22 March 2014

20.03.2014


20. ožujka 2014


S pozdravima punih ljubavi od duša na ovoj stanici, ovdje Matthew, i sada ću govoriti samo u svoje ime. Kad je Malezijski zrakoplov nestao, ja sam pomagao civilizaciji u drugoj galaksiji i nisam imao saznanja o slučaju do prije tri dana, kad je moja majka prvi put čula o tome i pitala me što ja znam.



Odmah zatim sam kontaktirao kolegu u nirvani, čija je istraga otkrila da su tri osobe bile u zrakoplovu neposredno prije dolaska u nirvanu na dan kada je zrakoplov nestao. Moj kolega mi je rekao da su umrli prirodnom smrću u skladu s njihovim ugovorima duše, a nije mogao potvrditi da su bili u zrakoplovu o kome je riječ.



Od tada, odgovornost i posjete obitelji okupirale su misli i vrijeme moje majke, i kad je danas pitala da li sada imam provjerenih informacija, rekao sam joj da, ali mi je draže da ih primi izravno od mog izvora, Ashtara. 




Majko, on čeka tvoj pozdrav.



____________________



Ashtar, bok! Matthew je rekao da imaš informacije o nestalom zrakoplovu. On bi želio da ih primim izravno od tebe umjesto njegovog prepričavanja onoga što si mu rekao.



Da, Suzy, znam, i bok! Prošlo je dosta vremena otkad smo razgovarali, i drago mi je da imam priliku da smo opet zajedno. Nakon što me je Matthew zamolio da ti kažem što znam, sastavio sam u neku ruku malu prezentaciju, i odmah ću preći na nju.



Sve osobe u izgubljenom zrakoplovu su premještene na mali planet čija atmosfera sliči vašoj i donekle topografiji, a stanovnici su po izgledu prilično slični vašem stanovništvu. Kad su kod zrakoplova nastali ozbiljni kvarovi koji se nisu mogli otkloniti, mi smo ga prebacili u višu dimenziju i odredili kurs zrakoplova. Niti jedan od ugovora duše posade i putnika nije uključivao takvu avanturu, niti je uključivao smrt u to vrijeme. U ovakvim slučajevima, mi smo ovlašteni da uskočimo.



Neočekivano iskustvo je bilo za njih stvarno, jer su svi svjedočili naglom zaokretu zrakoplova, ali nestvarnom, jer su letjeli kroz prostor koji nije ličio na ništa što su ikad vidjeli. Nije bilo panike, jer su spasitelji odmah upotrijebili naš komunikacijski sustav da im kažu o tome što se događa, a energija objašnjenja s puno ljubavi stvorila je mirno prihvaćanje unutar tih ljudi čija se budućnost preusmjeravala.



Zrakoplov je bio dematerijaliziran nakon što su se iskrcali. Oni su se sastali s nekim članovima naše posade, koji su preuzeli zemaljski izgled tijela i odore da bi ublažili pridošlicama prve trenutke u njihovoj novoj zemlji, i odvođenje u ono što bi vi nazvali ekskluzivno mjesto. To je "početna" točka za sve zemaljske duše koje su spašene od strane drugih civilizacija, i bilo je mnogo takvih slučajeva u vašim prošlim stoljećima.



Tijekom prvih dana grupa je dobila "preuzimanje" jedinog jezika koji se govori u tom svijetu i osnovno znanje stanovništva. To je jednostavan postupak, kao rad vaših računala. Nakon kratkih smjernica i fotografskog pregleda onoga što regija pruža, svakoj osobi su dani izbori raznih vrsta stambenih četvrti, individualnog načina prijevoza, zapošljavanja ili školovanja. Svatko je dobio papir koji služi kao ulaznica za prisustvovanje na svim željenim događajima i mnoštvo "tokena" koji se koriste za dobivanje predmeta ili usluga. 



Iz utočišta, svi su odvedeni u četvrti koje su izabrali i dano im je da izaberu način privatnog prijevoza, te hrana i sve ostale osnovne potrepštine neophodne u domaćinstvu. Možete misliti o tome kao o jednoj neobičnoj usluzi "karavana dobrodošlice". Znanje došljaka, talenti i interesiranja će biti dobro korišteni i cijenjeni u tom svijetu, i, baš kao i na Zemlji, tamošnji život je ispunjen i smislen onako kako svatko napravi od njega.



Sada ću, Suzy, odgovoriti na pitanja koja ti se motaju po glavi. Ne, nismo mogli vratiti te ljude natrag na Zemlju. Morali smo djelovati brzo, ali svaki mogući faktor je bio uzet u obzir i odlazak na svijet koji je bio najbolja opcija za njih - bila je to jedina opcija koja je mogla osigurati njihov opstanak.



Nismo mogli staviti zrakoplov na pistu na njegovoj odredišnoj zračnoj luci - bez odobrenja navođenja, to bi stvorilo kaos i opasnost za zračni promet u dolasku i odlasku. A tko bi mogao objasniti da se onesposobljeni zrakoplov iznenada pojavio na tlu satima prije vremena? Kako bi se njegovo iznenadno pojavljivanje na bilo koji način objasnilo? Pa, ne bi moglo, ali to nije bio odlučujući faktor. Nije bilo dovoljno zaliha u zrakoplovu, najbitnije vode, za sve u njemu da žive dugo bez dopunjavanja, a  ne postoji osamljeno mjesto na vašem planetu gdje smo ga mogli spustiti i jamčiti tim ljudima opstanak dok ne budu pronađeni.



Želimo da svatko na vašem planetu zna da su živi i zdravi, na planetu mnogo sličnom Zemlji, ali tko bi dao takvu izjavu? Tko bi u to povjerovao? Posebno želimo da obitelji i prijatelji ljudi koji su nestali mogu znati da njihovi najdraži žive udobno i sretno u svijetu koji je bolji od vašeg u ovom trenutku.



Ima li još pitanja, Suzy?



Hvala na odgovorima za ono što mi je bilo na pameti, Ashtar. Zapanjujuće je kako se tako divno postupilo s tim ljudima i kako su lijepo smješteni! Da li ti znaš, da li će se ljudi koji ih vole moći ponovno sresti u ovom životu?



Ne, ne znam, ali mislim da je vrlo vjerojatno. Energija ljubavnih veza osigurava okupljanje u duhu, ali većina stanovnika Zemlje mora prijeći dug put u podizanju svoje razine svijesti prije fizičkog susreta u okviru svoje stvarnosti.



Mogu li mediji, ili čitatelji, ovdje kontaktirati ljude iz "zrakoplova" i dobiti informacije za njihove obitelji?



Telepatska komunikacija je rasprostranjena u svemiru, ali uspostaviti takve veze bilo bi teško. Samo iznimni posrednici su jasno u skladu s vibracijama duša koje su jako daleko izvan nirvane - svijet do kojeg bi oni trebali doprijeti je izvan vašeg sunčevog sustava - a opet ovdje, vi imate posla s nedostatkom svijesti. Većina ljudi na Zemlji vjeruje samo u ono što su osobno doživjeli ili su ih naučili, a telepatska komunikacija nije rasprostranjena u tim kategorijama.



Dobro, u redu, ali mogu li činjenice o tome što se dogodilo biti ispričane nakon što se vaši svemirski brodovi spuste i vanzemaljci koji na njima žive postanu poznati?



Da, svakako!



Ashtar, znaš li kada će se to dogoditi?



Suzy, kad bih znao, ja bih vam to viknuo s krova! Ne baš, ali mi ćemo to svakako reći vašim liderima, tako da to može doći iz službenih izvora prije nego što se u velikom broju pokažemo u našim "izvornim" tijelima. To je kao što su vam Matthew i Hatonn rekli, Bog je zadužen za raspored, jer samo on može znati kada je kolektivna psiha vaše civilizacije spremna da pozdravi strance kao što smo mi. Vi se još ne možete složiti niti jedni s drugima!



Ti si u pravu, i to je strašno bolno za mnoge - milijarde koje pate. Što bi još svjetloradnici mogli učiniti da to preokrenu?



Drago srce, sve što mogu reći je ono što svjetloradnici već rade, pokazujući moć ljubavi živeći na taj način. Ali, vi bi mogli više govoriti o univerzalnom zakonu privlačnosti - ne morate ga tako zvati, ali vaši ljudi moraju znati da se energija njihovih misli, osjećaja i djela zumira u univerzalnoj juhi i vraća se natrag kao bumerang s više istog. Mnogo je misli u vezi sa strahom, ratom, predrasudama, bolestima, siromaštvom, očajem - što mislioci ne žele - i to je razlog zašto promjene dolaze sporo, stalno ali sporo.



Čini se mnogo sporije nego što jeste. Ja sada više nemam pitanja, Ashtar. Hvala ti na svemu što si mi rekao.



Nema na čemu, naravno, ali ne želim završiti na ovoj kiselkastoj napomeni s moje strane. Mi smo spremni godinama da vam se pridružimo - mi vas volimo, naša braćo i sestre! - a kad sam došao do te točke, i neka nestrpljenje da najbolje od mene. Istina je, vaš napredak tijekom uzašašća planeta zadivio je snage svjetla diljem ovog svemira! Vaša elastičnost, snalažljivost i odlučnost da date budućim generacijama bolji svijet već ga je učinila takvim. Vi još radite na tome u konceptu vašeg vremena, ali u kontinuumu, to je gotova stvar, pa sada ću se odjaviti sa HURA za vašu veličanstvenu pobjedu!



Da! Hvala ti, Ashtar. Ciao za sada.



______________________________________




Ljubav i mir



Suzanne Ward

Web stranica: Matthew Books
E-mail : suzy@matthewbooks.com


Preveo: Fredi


No comments:

Post a Comment


PRG







Instructions HERE




INVOC


Za titlove kliknite na kvadratić u desnom donjem uglu video okvira.

INVOKACIJA

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

13:02:2014 –24:00h ZAGREB, CROATIA

http://24timezones.com/

THE DAY OF CONTACT (Croatian)

Let just make us, common people,hear. All who want that killing stops, all who want never to see

Let just make us, common people,hear. All who want that killing stops,  all who want never to see
Please Sign the Petition NOW: Stopping with all military and warring actions

2012